رویدادها آرشیو خبر ها
کوبولی: باشگاه باید واکنش نشان دهد

کوبولی: باشگاه باید واکنش نشان دهد

واکنش ها به رفتار کریستیانو رونالدو پس از تعویض اش در دیدار شب گذشته برابر میلان همچنان ادامه داد، با این حال تاکنون مجموعه یووه به طور رسمی واکنشی در این خصوص نشان نداده و برخی منابع از عدم جریمه برای این بازیکن خبر می دهند. هر چند که در این میان برخی از هواداران، کارشناسان و حتی مسولین و یا مربیان سابق یووه تاکید داشتند که باید رونالدو این مسئله را درک کند که در یوونتوس بازی می کند و چنین رفتاری مورد قبول یوونتوس و یوونتوسی ها حتی اگر رونالدو باشد، نیست.

 

در این میان جووانی کوبولی جیلی، مدیر سابق یوونتوس ها در گفت و گویی تاکید کرد که مدیران یووه باید به نظم ایجاد شده توسط ساری در تیم احترام گذاشته و این انضباط تیمی را حفظ کنند.

 

شرایط تیم ساری

 

او با نگرش خود پیانیچ را بار دیگر احیا کرد و حالا کوادرادو هم شرایط اش بسیار بهتر شده و موثر کار می کند. دیبالا و ایگواین نیز به فروش نرسیدند، اما ساری به خوبی تیم و بازیکنانش را هدایت می کند، مدیریت صحیحی دارد و هر بازیکنی که خوب نباشد را کنار می زند، درست مانند آنچه که در دو بازی اخیر برای رونالدو روی داد. بازیکنان یووه شخصیت بالایی دارند و سطح بازی شان نیز باید بالا باشد، تفاوت زیادی میان بازی یووه الگری و او نمی بینم، تنها برخی موارد اندکی وجود دارند.

 

اتفاق شب گذشته و واکنش کریس

 

باید درک کند که این یک اتفاق است، زمانی که ساری برای دیدن رونالدو به قایق بادی او رفت و به او توضیح داد که با سایرین متفاوتی، رونالدو انتخاب یووه بود و ساری هیچ نقشی در آن نداشت. رونالدو تا حدی اسیب دیده است، به خوبی می دانیم و مشخص است که می خواهد همیشه بازی کند، اما برای حفاظت و سلامتی او از ترکیب خارج شد که حرکت کاملا درستی ست. اما واکنش او و رفتن اش به خانه بی احترامی به هم تیمی هایش بود، حالا باید ببینیم برای بازیابی و همکاری با هم تیمی هایش چه خواهد کرد. البته باشگاه باید صحبت و یا واکنشی انجام دهد، اینکه جریمه باشد یا خیر را نمی دانم، اما باید واکنشی داشته باشد. باید نظم و انضباطی که ساری در زمین دارد و موفق به انجام آن شده حفظ شود؛ خواهیم دید ایا رونالدو تصمیم مجموعه یووه را خواهد پذیرفت یا خیر.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: